استودیوی Treyarch در مورد کاهش سرعت گیمپلی در نسخههای اخیر Call of Duty میگوید
یکی از توسعهدهندگان استودیوی Treyarch به تازگی در شبکههای اجتماعی توضیحاتی شفاف درباره علت کندتر شدن مکانیکهای حرکتی سری Call of Duty پس از عرضه Modern Warfare 2019 ارائه داده است. همچنین او توضیح داد که چرا برخی از مکانیکهای قدیمی که سالها بخشی از هویت این سری بودهاند، دیگر در Black Ops 6 به همان اندازه موثر نیستند.
مت اسکرونس (Matt Scronce)، یکی از توسعهدهندگان مشغول در Treyarch، در توییتی تایید کرد که مکانیکهای حرکتی پس از Modern Warfare 2019 بهطور چشمگیری کندتر شدهاند، زیرا سرعت بیشتر همیشه به معنای تجربه بهتر نیست. او نوشت:
زمانی که سرعت حرکت در حالت نشسته یا خوابیده بیش از حد سریع باشد، شاهد ناسازگاری میان دید اول شخص و سوم شخص میشوید که به مشکلاتی مانند snaking (حرکت سریع و غیرطبیعی بازیکنان) منجر میشود؛ مشکلی که در گذشته بسیار دردسرساز بوده است.
مکانیکهای حرکتی Modern Warfare سریع و پویا بودند و المانهایی مانند slide cancelling ،snaking و jump shots بخش عمدهای از گیمپلی بازی را تشکیل میدادند. اما با گذشت زمان، بازیکنان مجبور شدند با سرعتهای پایینتر و احساس سنگینی بیشتری در بازیهایی نظیر Black Ops 6 کنار بیایند.
اسکرونس در پاسخ به ویدیویی که سرعت حرکتی Black Ops 6 و MW19 را مقایسه میکرد، نوشت:
من شخصاً هیچگاه طرفدار پرشهای مکرر در طول مبارزات نبودهام. بنابراین، هنگام طراحی مکانیکهای omni movement، بهطور عمدی میزان حرکت و تعادل بازیکنان هنگام پرش را تنظیم کردیم تا تاکتیک بیش از حد موثری در درگیریها محسوب نشود.
او اضافه کرد که اگر بازیکنان همچنان علاقهمند به استفاده مکرر از پرش در هنگام شلیک هستند، میتوانند از پرکها و اتچمنتهایی (Attachments) استفاده کنند که برای افزایش کارایی این مکانیک طراحی شدهاند. اسکرونس تاکید کرد که اگر بازیکنان در استفاده از این مکانیزم عادت دارند اما در استفاده از آن ناکام میمانند، علت آن تغییرات جدید است که به وضوح توضیح داده شده.
در پایان، او اطمینان داد که Treyarch همواره بازخوردها را بررسی کرده و بر اساس نظرات جامعه بازیکنان به بهبود بازی میپردازد.
منبع:گیم فا
خبرهایی از دنیای بازی
نظر بده
هیچ نظری وجود ندارد اولین نفری باشید که نظر میدید.
کامنت بسته هست