اطلاعات جدیدی از وضعیت ساخت Marathon منتشر شد + تصاویر هنری جدید
استودیوی Bungie اخبار جدیدی در مورد وضعیت ساخت عنوان Marathon از طریق کانال یوتیوب بازی منتشر کرده است. در این ویدیو، جو زیگلر (Joe Ziegler)، کارگردان بازی، از مسیر پیشروی و برنامههای استودیوی Bungie برای Marathon اطلاعاتی ارائه میدهد.
لازم به ذکر است که در این ویدیوی ۱۰ دقیقهای، خبری از گیمپلی نیست و تنها شامل توضیحاتی پیرامون سبک Extraction Shooter بازی و معرفی آن میشود. زیگلر همچنین توضیحاتی حول المانهای نسخه اورجینال Marathon و بهبود آنها برای مخاطبان جدید ارائه میدهد. وی در این باره گفت:
ما از عناصر آشنای زیادی استفاده خواهیم کرد، به ویژه بسیاری از موارد مرموز و وهمانگیز. راستش نمیدانم که چطور بگویم، تمام چیزیهایی که این آیپی داشت، بازخواهند گشت. ما همچنین در حال مرتبسازی و نظمدهی به برخی از عناصر هستیم که فکر میکنیم واقعاً به مدرنسازی بازی کمک میکنند و از سوی دیگر میخواهیم آن را به یک داستان و دنیای جدید قابل بهروزرسانی و بسط، گره بزنیم.
زیگلر از تغییرات این بازی در حین توسعه و شرایط فعلی آن میگوید که همه این تحولات در چند سال گذشته همراه با برگزاری چندین تست رخ داده است:
ما با بازیکنان و توسعهدهندگان زیادی همکاری کردهایم و از همه آنها سپاسگزاریم، زیرا تنها با گفتن «این مورد بد است» یا «این مورد عالی است» به ما کمک شایانی کردند.
وی اضافه کرد بخشهای گوناگون بازی، هر کدام در مراحل مختلف توسعه قرار دارند. مواردی مانند محیطها وارد مراحل پیشرفته توسعه شدهاند در حالی که مدلهای شخصیتها همچنان در حال بازطراحی هستند:
مدل های دشمنان هنوز در حالت اولیه هستند.
در ادامه دو تصویر مفهومی از شخصیتهای بازی مشاهده میکنید:
زیگلر اعلام کرد که در سال ۲۰۲۵ اطلاعات و تریلرهای بیشتری از Marathon منتشر خواهد شد.
نظرات