بازی بعدی استودیو سازنده What Remains of Edith Finch از Ico الهام خواهد گرفت
عنوان بعدی استودیو Giant Sparrow، سازنده عناوینی مانند What Remains of Edith Finch، از عنوان کلاسیک و انحصاری پلی استیشن منتشر شده در سال ۲۰۰۱ با نام Ico، الهام خوهد گرفت.
از طریق پست جدید منتشر شده در وبلاگ استودیوی Giant Sparrow، این توسعه دهنده اطلاعاتی درباره پروژه بعدی خود به اشتراک گذاشت.
سازنده بازی What Remains of Edith Finch، قصد دارد از منابعی مانند Ico ,Windosill ,Spirited Away و مستندهای دیوید اتنبرو (David Attenborough)، در کنار سبک خاص انیماتورهایی مانند وینسور مککی (Winsor McCay) و والت دیزنی (Walt Disney) برای ساخت جهانی پویا و انتقال حس زنده بودن، الهام بگیرد.
همچنین، Giant Sparrow اعلام کرده است این عنوان که فعلاً مراحل اولیه تولید را پشت سر میگذراند، روی کاوش شگفتیهای حیات وحش در نقش یک زیستشناس تمرکز خواهد داشت.
طرح مفهومی منتشر شده در وبلاگ استودیوی سازنده نیز همانطور که اشاره شد، یادآور بازی Ico است. البته هنوز مشخص نشده که چه جنبههایی از بازی Ico قرار است به عنوان منبع الهام مورد استفاده قرار بگیرد. Ico توسط اوئدا فومیتو (Fumito Ueda)، یک کارگردان مینیمالیست با تمرکز بر سناریوی «دیدار یک دختر و پسر» ساخته و عرضه شد. در Ico، بازیکن در نقش کاراکتری با همین نام قرار میگیرد که به دلیل داشتن شاخی که توسط اهالی روستا بد یمن شناخته میشد، در قلعهای متروک زندانی میشود و در آن، با دختر ملکه، یوردا (Yorda)، آشنا میشود. این عنوان نوآوریهای بسیاری در زمینه طراحی و مبانی تکنیکال مانند روایت داستانی با کمترین دیالوگ ممکن و تکنولوژیهایی مانند bloom lighting و keyframe animation معرفی کرده بود که بعدها در بسیاری از عناوین دیگر مورد استفاده قرار گرفت.
نظرات