بستن

بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO در روز اول عرضه بیش از ۳ میلیون نسخه فروخته است

بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO در روز اول عرضه بیش از ۳ میلیون نسخه فروخته است

دنباله جدید عنوان Dragon Ball: Budokai Tenkaichi 3 که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود، طی هفته گذشته تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای Bandai Namco شده است. Bandai Namco به تازگی اعلام کرد که Dragon Ball: Sparking! ZERO توانسته به فروش باورنکردنی ۳ میلیون واحد در ۲۴ ساعت پس از عرضه برسد.

مدیرعامل Bandai Namco، نائو اوگاگاوا (Nao Ugagawa)، در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد:

ما باور داریم که این موفقیت، به لطف جذب طیف بیشتری از بازیکنان از طریق بازاریابی مؤثر و مخصوص نسبت به ویژگی‌های هر منطقه به دست آمده است. این بازاریابی، شامل برگزاری مراسم‌ها و مسابقات مختلف در آمریکا، اروپا، جنوب آمریکا و آسیا با همکاری بخش برون‌ مرزی کمپانی در ۳۰ کشور مختلف می‌شود. ما معتقدیم که این نتایج، حاصل تلاش ما برای جذب طیف وسیع‌تری از طرفداران نسبت به گذشته است.

جدیدترین عنوان سری Dragon Ball: Budokai Tenkaichi (که در ژاپن با نام Dragon Ball Z Sparking شناخته می‌شود)، با ۱۸۰ کاراکتر، حاوی بزرگ‌ترین مجموعه مبارزان این سری تا به امروز است. همچنین، برخی از بخش‌های جدید مانند Episode Battle که به بازیکن اجازه می‌دهد به عنوان ۸ شخصیت مختلف، داستان و سناریوهای جذابی را تجربه کند و بخش custom برای ساخت و به اشتراک گذاشتن سناریو‌های شخصی سازی شده نیز اضافه شده است.

بازی Dragon Ball: Sparking! Zero هم اکنون برای PS5 ،PC و Xbox Series X/S در دسترس است.

منبع: گیم فا وطن اپ

امتیاز بده!

ارزش بازار گیمینگ در هند تا سال ۲۰۲۹ از بالیوود بیشتر می‌شود

پیش‌بینی می‌شود که طی سال‌های آینده، بازار گیمینگ هند رشد کم‌ نظیری را تجربه کند. طبق گزارشی که اخیرا توسط شرکت جمع‌آوری داده Lumikai منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار گیمینگ در این منطقه از حدود ۳.۸ میلیارد دلار به ۹.۲ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۹ افزایش یابد. هند ۵۹۱ میلیون گیمر دارد که […]

تیم توسعه Kingdom Come Deliverance 2 از رقابت با AC Shadows هیجان‌زده است

بازی Assassin’s Creed Shadows از روز اول معرفی، حواشی زیادی به همراه داشته است. در مقابل، Kingdom Come Deliverance از زمان عرضه اولین نسخه‌اش توجه زیادی را به خود جلب کرده و محبوبیت بالایی بین گیمرها به دست آورده است. حالا هر دو بازی قرار است در یک بازه زمانی مشابه منتشر شوند و خواسته […]

نینتندو به دنبال دریافت غرامت ۷.۵ میلیون دلاری از یک استریمر است

یک استریمر با نام مستعار EveryGameGuru به دلیل استریم مداوم نسخه‌های غیررسمی بازی‌های نینتندو سوییچ، با وجود درخواست‌های مکرر نینتندو برای توقف این کار، مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، این استریمر به طور مرتب اخطارهای حذف محتوا و دستورهای توقف نینتندو را نادیده گرفته و با دور زدن اقدامات قانونی، گاهی بازی‌ها […]

۸ ایده خلاقانه که با پیاده‌سازی در بازی های بد به هدر رفتند

مکانیک‌ها و ایده‌های نوآورانه در بازی های ویدیویی بسیار کمیاب شده‌اند، زیرا معمولاً پیاده‌سازی آنها بسیار دشوار است و حتی در صورت ارائه صحیح و اصولی، هیچ تضمینی وجود ندارد که واقعاً تغییرات جدید به مذاق مخاطبان خوش بیاید. در این مقاله به ۸ ایده جذاب ارائه شده در بازی‌های مختلف که به این سرنوشت […]

فروشگاه‌ها از فروش فیگور‌های Assassin’s Creed Shadows به دلیل توهین آمیز بودن خودداری می‌کنند

کمپانی PureArts به علت «توهین‌آمیز بودن» فیگورهای Assassin’s Creed Shadows، ضمن عذرخواهی، از فروش آنها خودداری می‌کند. یک فیگور Assassin’s Creed Shadows قبل از اینکه به عرضه برسد، به دلیل «توهین‌آمیز بودن»، از دسترس خارج می‌شود. این فیگور که شامل شخصیت‌های نائوعه و یاسوکه در کنار یک دروازه تک‌ستون توری (Torri) می‌شود، در دست بازطراحی […]

طراح ارشد Skyrim توضیح می‌دهد که چرا بتسدا نمی‌تواند موتورگرافیکی خود را تغییر دهد

طراح ارشد Skyrim و Starfield معتقد است که Bethesda Game Studios نمی‌تواند موتورگرافیکی جدیدی را جایگزین انجین کنونی خود کند. بروس نسمیت (Bruce Nesmith) در مصاحبه اخیر با VideoGamer، توضیح می‌دهد که چرا Creation Engine، موتورگرافیکی داخلی استودیو، علی‌رغم قدیمی بودن، غیرقابل تغییر است. او می‌گوید: ما بحث موتورگرافیکی را به میان می‌آوریم، اما در […]

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله