توسعهدهنده سابق GTA: راکستار عمداً با اشاره به GTA 6 طرفداران را گمراه میکند
مایک یورک، توسعهدهنده سابق راکستار، نظرات خود را در مورد تمام تئوریهای طرفداران و اینکه استودیو واقعاً در این مورد چه فکری میکند، به اشتراک گذاشته است.
در یک سال گذشته، طرفداران GTA مشتاقانه منتظر بودند تا راکستار جزئیات بیشتری از بازی به اشتراک بگذارد؛ به ویژه اینکه تریلر اول رکوردهای زیادی را جا به جا کرد. از آن زمان، طرفداران تمام پستهای رسانههای اجتماعی، اسکرینشاتها، بهروزرسانیهای GTA Online و هر چیزی که مربوط به این فرنچایز است را برای کسب اطلاعات بیشتر از تریلر بعدی مورد بررسی دقیق قرار دادند.
اگرچه پیشبینی طرفداران معمولاً درست از آب در نمیآید، اما مایک یورک، از توسعهدهندگان سابق GTA 5 و RDR2، اکنون از حقایق این موضوع صحبت میکند.
این توسعهدهنده، از این گفته که راکستار با حفظ اسرار مربوط به پروژههای خود، بازیهای خود را حتی هیجانانگیزتر میکند. او همچنین اشاره کرد که سکوت شرکت پیرامون عناوین بعدی خود، باعث میشود تا مردم بیشتر در مورد آنها صحبت کنند. یورک توضیح داد که مرموز نگه داشتن پروژهها، به شکلگیری تئوریهای طرفداران منتهی میشود که در واقع از استراتژیهای بازاریابی هوشمندانه راکستار به شمار میرود.
به عنوان مثال، طرفداران به “تئوری ماه” اعتقاد داشتند و رویداد Moon Festival در GTA Online با تاریخ انتشار اولین تریلر GTA 6 همسو شد. راکستار گاهی اوقات از این نظریهها به نفع خود استفاده میکند و به نظر میرسد که بخشی از آنها از قبل برنامهریزی شدهاند.
یورک همچنین اشاره کرد که طرفداران از بررسی نظریهها لذت میبرند و توسعهدهندگان نیز، حتی برای سرگرمی، از دیدن آنچه که مردم کشف میکنند، خوشحال میشوند.
یورک امیدوار است که طرفداران همچنان دنبال سرنخها باشند، زیرا زمانی که در راکستار کار میکرد، این موضوع برای او جالب بود.
منبع:گیم فا
خبرهایی از دنیای بازی
نظر بده
هیچ نظری وجود ندارد اولین نفری باشید که نظر میدید.
کامنت بسته هست