گزارش: دنباله Halo Infinite پیش از لغو شدن در دست توسعه بود
یک گزارش جدید بیان میکند که دنباله بازی Halo Infinite پیش از کنسل شدن توسط ۳۴۳ اینداستریز (که اکنون به Halo Studios تغییر نام پیدا کرده است) در دست توسعه قرار داشت.
کانال یوتیوب Rebs Gaming که اخبار مربوط به فرنچایز Halo را پوشش میدهد، ادعا میکند که دنباله Halo Infinite با موتور گرافیکی Slipspace Engine در دست توسعه بود. منبع مذکور میگوید که پیشرفت این پروژه تا اواخر سال ۲۰۲۲ و همزمان با ایجاد تغییرات در رهبری استودیو ادامه داشت. در آن زمان گزارش شد که این فرنچایز به Unreal Engine 5 منتقل میشود و در نهایت منجر به لغو Halo Infinite 2 روی موتور Slipspace گردید.
این منبع میگوید:
تیم خلاقیت ۳۴۳ چند ماه را صرف یادگیری Unreal Engine 5 کرد تا برای پروژه بعدی آماده شود. این امر تا ژانویه ۲۰۲۳ ادامه داشت و مایکروسافت تعداد قابل توجهی از کارمندان ۳۴۳ از جمله تیم خلاقیت این استودیو را اخراج کرد.
Rebs Gaming همچنین افزود هنوز مشخص نیست که بازی بعدی Halo دنباله Halo Infinite با Unreal Engine 5 است یا با یک بازی متفاوت روبهرو خواهیم بود. در این گزارش همچنین اشاره شد که تیم سازنده بخش کمپین که رها شده بودند، هیچگاه از سوی رهبری جدید در استودیو مورد حمایت قرار نگرفتند. همچنین گفته شده که احتمالاً محتوای کمپین بدون ایجاد تیم جایگزین برون سپاری شده است.
اخیراً به صورت رسمی تایید شده است که بازیهای بعدی سری Halo با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه خواهند یافت.
نظرات